Isporučen je uređaj za pročišćavanje zraka iz pogona galvanizacije. Skruber 1. iz zraka uklanja krom i spojeve kroma.
Skruber 2 iz zraka će uklanjati spojevi dušikova oksida NO i NO 2 , koji se obično označavaju kao Nox. Svaki sektor ima svoj zasebni ventilacijski sustav.
Na kraju ventilacijskog sustava nalazi se odvajač kapljica, a na pojedinim linijama nalazi se još i skruber za dodatno kemijsko pročišćavanje zraka.
Odsisavanje zraka se ne vrši iznad svih kada, tj. iznad kada za ispiranje ne vrši se odsisavanje zraka. Sa kada za elektrolizu vrši se odsisavanje zraka sa količinama zraka po m2.
Krom i spojevi kroma uklanjaju se iz zraka ispiranjem zraka vodom u Skruberu 1. Voda se recirkulira kroz ispunu od PALL prstenova i skuplja se u spremniku na dnu skrubera. Voda se dopunjava svježom vodom radi zasićivanja zraka vodenom parom te razrjeđivanja otopine da udio kroma u vodi bude u granici.
Višak otopine s kromom i spojevima kroma odlazi na preljev i zbrinjava se s ostalim spojevima kroma namijenjenim zbrinjavanju.
Automatsko vođenje procesa izvodi se putem kontrole razine otopine za recirkulaciju u spremniku na dnu skrubera, mjerenjem električne provodnosti otopine, te doziranjem vode u funkciji temperature i vlažnosti zraka na ulazu u Skruber 1.
Dušikovi oksidi iz zraka u malim koncentracijama mogu se također uklanjati pranjem s vodom. Međutim, mora se računati i na njihovo uklanjanje kemijskim postupcima. U pravilu, za njihovu oksidaciju koristi se vodikov peroksid, H2O2, u kiselom ili lužnatom mediju.
Postupkom uklanjanja dušikovih oksida, koncentracija dušične kiseline se u otopini za recirkulaciju postupno povećava. Otopina za recirkulaciju se stoga postu pno razrjeđuje, a višak otopine odlazi na preljev i daljnje zbrinjavanje u sklopu ostalih kemikalija koja se koristi pri galvanizaciji.
Automatsko vođenje procesa izvodi se putem kontrole razine otopine za recirkulaciju u spremniku na dnu skrubera, mjerenjem električne provodnosti i redoks potencijala otopine, te doziranjem vode u funkciji temperature i vlažnosti zraka na ulazu u Skruber 2.